Nacenění oprav

Cena opravy je vždy individuální. Některé opravy provádíme na počkání jiné do druhého dne. Pokud nenáme náhradní díl skladem, dopředu zákazníka uvědomíme o délce opravy. Podrobnější informace zdělíme buď po telefonu nebo mailem kontakt.

Do emailu prosíme popsat závadu a typ zařízení. Jakmile zjistíme informace o opravě a náhradním dilu budeme Vás co nejdříve kontaktovat. Opravy provádíme v obou prodejnách v Náchodě i v Táboře.

Některé ceníky nalezneznete na našich stránkách. Cena je uvede vždy i s prací.

 

Jak zaslat opravu

 Nejdříve prosíme o telefonické či písemné (e-mail) kontaktování. Domluvíme cenu a délku opravy dle dostupnosti náhradních dílů. Díly se snažíme mít vždy skladem pro aktuální modely. Nezasílejte mobilní telefon či tablet bez předchozí domluvy. Děkujeme.

 Po domluvě prosíme o zaslání zařízení na pobočku, kterou si předem domluvíme. Do balíčku prosíme o vypsání adresy a kontaktu na Vás. Dále prosíme o stručný popis závady. Po doručení na servis Vás vždy budeme kontaktovat meilem.

 Zařízení vždy posílejte bez uzamčení z důvodu provedení výstupní kontroly. Při zamčení nebudeme moci provést výstupní kontrou a zařízení bude odesláno bez kontroly. Děkujeme.